
E-sklep, branding i social media marki modowej
Cele projektu
Naszym celem było wprowadzenie na rynek nowej marki modowej dla dzieci. Zbudowaliśmy wizerunek marki premium poprzez m.in. realizowanie strategii w mediach społecznościowych.
Rozwiązanie
Na początku naszej współpracy z marką Nino przygotowaliśmy branding firmy. Następnie zaprojektowaliśmy stronę internetową, zawierającą liczne funkcjonalności wspierające User Experience.
Przygotowywaliśmy również sesje wizerunkowe i produktowe marki. Aby wypromować dobry wizerunek firmy i pozyskać nowych odbiorców, prowadziliśmy liczne działania na portalach społecznościowych.
Branding
Naszym celem było wprowadzenie na rynek nowej marki modowej dla dzieci. Zbudowaliśmy wizerunek marki premium poprzez m.in. realizowanie strategii w mediach społecznościowych.
Sklep internetowy
Stronę e-sklepu zaprojektowaliśmy w oparciu o aktualne trendy UX i UI. Podarowaliśmy klientom funkcjonalną i intuicyjną w obsłudze witrynę, dbając o miłą atmosferę, która sprzyja robieniu zakupów. Nawigacja e-sklepu Obok produktów wyświetlają się kółeczka z wersjami kolorów, w jakich są dostępne. Pojawiający się pop-up potwierdza wykonanie polecenia “dodaj do koszyka”. Okna z komunikatami umożliwiają szybkie przejście do realizacji zakupów lub powrót do ich kontynuowania.
E-faktury
Zadbaliśmy o rozwiązania oszczędzające czas naszych klientów. Po przyjęciu zamówienia system automatycznie generuje dla nich faktury. Są dostępne natychmiast po dokonaniu zakupu.
Porzucony koszyk
Podążamy za klientem, nawet jeśli przerwał zakupy i co jakiś czas przypominamy mu o produktach, którymi był zainteresowany. W wiadomościach e-mail czy okienku pop-up informujemy go o atrakcyjnych rabatach czy dostępności materiałów, które przeglądał.
Fotografia wizerunkowa oraz produktowa
Zdjęcia produktowe pozwalają na zaprezentowanie przedmiotów w różnych wariantach – rozmiarach, kolorach, zestawach. Kierujemy uwagę klienta na unikalne cechy produktów, przez co osiągamy lepsze efekty w sprzedaży. Urocze kompozycje przekonują, że ubranka z kolekcji Nino to prawdziwe perełki w dziecięcej garderobie.
Social media
Przeanalizowaliśmy i zaproponowaliśmy rozwiązania zgodne ze standardami UX.
Podsumowanie
Przygotowaliśmy branding i KV marki modowej premium.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę www sklepu internetowego.
Przeanalizowaliśmy i zaproponowaliśmy rozwiązania zgodne ze standardami UX.
Prowadziliśmy działania wizerunkowe na social mediach.
Przeprowadziliśmy sesje wizerunkowe i produktowe ubrań dziecięcych.