Towarzyska Kafe

Identyfikacja Wizualna

Projekt logotypu, przygotowanie księgi znaku i akcydensów.

Logotyp

Lokal Towarzyska Cafe powstał w odrestaurowanej kamienicy z dużym podwórkiem, znajdującej się nad rzeką. Sugestią właściciela było graficzne nawiązanie do kultowej sieci gastronomicznej „Społem” i jej logotypu z lat 70-tych i 80-tych. W takiej stylistyce wyrysowaliśmy litery i lekko pochyliliśmy znak.

Key Visual

Identyfikację wizualną oparliśmy na kolorach: czarnym, niebieskim i pomarańczowym. Motyw graficzny fali nawiązuje do pobliskiej rzeki, a całość domykają ilustracje, przedstawiające elementy związane z zabawą.

Branding

Elementy identyfikacji nanieśliśmy na szereg akcydensów przydatnych w gastro biznesie, takich jak bilety, plakaty, identyfikatory, papier firmowy, teczki i długopisy.

Lokal

Przestronne oszczędne wnętrze, w którym dominuje biel i naturalne drewno stanowiło idealne tło dla czerni logotypu i jaskrawych elementów identyfikacji. Logo pojawiło się na szybach, ścianach, a także było wyświetlane na budynku.

Profil działalności

Towarzyska Cafe prowadzi działalność rozrywkową, celowaną do klienta wymagającego, spragnionego nowości i oryginalnego designu.

Klimatyczne podwórko, jak również przestronne wnętrze, gromadzą ludzi spragnionych zabawy i relaksu. Identyfikacja wizualna lokalu została pozytywnie przyjęta, jest rozpoznawalna i wszędobylska. Występuje na zdjęciach, wobblerach, wlepkach czy nalewakach.

zdjecia Paweł Malinowski i Tymon Markowski
Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK