Salt and Pepper
Boutique Prêt-à-Porter Identity, branding Web design & development
Przygotowanie identyfikacji marki oraz podstawowych materiałów promocyjnych, e-commerce.
Salt and Pepper to marka z długą historią w polskim e-commerce. Doczekała się zmiany pokoleniowej klienta, dlatego naturalnym i wskazanym krokiem było odświeżenie ID i całkowitej oprawy graficznej. Stanęliśmy przed wyzwaniem zaprojektowania nowoczesnego logotypu – prostego w formie, adresowanego do kobiet w przedziale wiekowym 16 – 29 lat.



Projekt
Przygotowaliśmy projekty graficzne opakowań, naklejek, wizytówek, kart zwrotów, kart upominkowych i innych drobnych materiałów marketingowych, które miały tworzyć spójny i rozpoznawalny komunikat. Zależało nam, żeby marka była kojarzona z profesjonalną obsługą.






Bogata oferta to nie wszystko
Nawet jeśli produkty są dobrej jakości, warto zadbać, aby sposób ich dostarczenia klientowi był równie atrakcyjny.
Kolor
To bardzo ważna część identyfikacji wizualnej marki. Pozwala na dużą swobodę w projektowaniu wszystkich elementów marketingowych. Kolor rozpoznajemy szybciej niż logotyp.
