Powrót
Nino

Działania w social media

dla nowej marki dziecięcej

Bluzeczka_Nino_Ecommerce

Współpraca z Nino

Młoda mama zdecydowała się stworzyć nową markę odzieżową dedykowaną dzieciom. Zaprojektowała eleganckie kolekcje, zwracając uwagę na dobry i skład materiału ubranek.

Produkty NINO są adresowane do segmentu premium.

Do naszych zadań należało wprowadzenie nowej marki na rynek – przygotowanie identyfikacji wizualnej marki, wdrożenie sklepu internetowego oraz ustalenie strategii w social mediach.

Nasze zadanie

Wyzwaniem okazał się wybór najlepszych narzędzi, a także zaplanowanie dopasowanych do marki działań promocyjnych. Nowa firma miała nie tylko zaistnieć na rynku, ale przede wszystkim wyróżnić się na tle rozbudowanej konkurencji.

Nino_ecommerce_2

Postawione cele

 

Budowanie
świadomości marki

 

Stworzenie zaangażowanej grupy odbiorców
na Facebooku i Instagramie

 

Sprzedaż
kolekcji NINO

Realizacja

Przed rozpoczęciem sprzedaży i uruchomieniem strony internetowej skupiliśmy się na budowaniu społeczności wokół marki. W tym celu przeprowadziliśmy kampanię reklamową, która przyciągnęła do NINO pierwszych fanów.

Dopasowaliśmy język komunikacji do naszych fanów. Treść postów pisaliśmy w sposób nieoficjalny, bogaty w zdrobnienia i emotikonki – chcieliśmy być jak najbliżej odbiorców marki.

Pozytywne efekty przyniosły także zdjęcia z dedykowanych sesji fotograficznych.

Tematy dopasowane do grupy odbiorców

We wpisach poruszaliśmy tematy ważne z punktu widzenia młodych mam, np. karmienie piersią czy wspólne czytanie bajek. Aby zachęcić naszych odbiorców do aktywności wprowadziliśmy cykl cytatów mówiących o macierzyństwie.

Spójny wygląd postów w social media

Komponując ofertę NINO, zdecydowaliśmy się na posty produktowe utrzymywane w podobnej, delikatnej stylistyce. Wybrane produkty wyróżniliśmy białym obramowaniem, a bestsellery różowym obramowaniem z serduszkami. Treść wpisów formułowaliśmy zgodnie z zasadami języka korzyści.

Kampania reklamowa
w Facebook Ads

Rozpoczęcie sprzedaży na stronie połączyliśmy z uruchomieniem sklepu na Facebooku. Pozwoliło nam to oznaczać konkretne produkty na zdjęciach.

Istotnym elementem sprzedaży okazało się zainstalowanie piksela Facebooka. Dzięki niemu mogliśmy optymalizować nasze kampanie oraz zastosować remarketing dynamiczny – odzyskać porzucone koszyki.

Social_Media_Nino

Efekty naszych działań

W ciągu dwóch pierwszych miesięcy udało nam się zgromadzić na profilu grupę zaangażowanych użytkowników. Aktualnie mamy udzielają się pod postami, piszą do nas i przesyłają zdjęcia swoich pociech.

 

Średni ER* wynosi 1,451%

 

97% odbiorców stanowią kobiety

Pozyskaliśmy grupę odbiorców stricte dopasowaną do profilu marki – 97% fanów stanowią kobiety.

Społeczność obserwująca NINO to mamy, które aktywnie komunikują się nie tylko z marką, ale również między sobą.

Już pierwszego dnia działalności e-sklepu wpłynęły do nas zamówienia za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Wizualne wyróżnienie produktów w social mediach sprawiło, że zyskaliśmy zainteresowanie ekskluzywnych showroomów.

*Engagement Rate to:

wskaźnik określający poziom zaangażowania fanów, na podstawie wzoru, który stosuje się osobno do każdego posta: ER = [(liczba reakcji + liczba komentarzy + liczba polubień komentarzy) / liczba fanów w danym dniu] * 100.

Zmierzenie go umożliwia platforma NapoleonCat.

Nino_Ecommerce_zasieg

Zobacz, co jeszcze zrobiliśmy dla NINO

Referencje_Nino_Paula_Cygan

Referencje

Wprowadzając na rynek nową markę – NINO, zaufałam 052b. Zespół ekspertów doradził mi jakie działania powinnam podjąć oraz pomógł je zrealizować. Agencja idealnie oddała charakter firmy w pięknej identyfikacji wizualnej. Zaprojektowany w przemyślany sposób sklep internetowy został sprawnie wdrożony, wraz z dodatkowymi modułami np. minimalizacją porzuconych koszyków. Skuteczna promocja w social media pozwoliła na zbudowanie wokół marki aktywnej grupy fanów i wygenerowanie sprzedaży. Dziękuję 052b za indywidualne podejście do klienta i współpracę na najwyższym poziomie.

Paula Cygan
Dyrektorka Kreatywna, Właścicielka, NINO

Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK