Powrót
NINO

Stworzenie nowej marki
w e-commerce

strona www, projekt i wdrożenie e-sklepu,
branding oraz social media

Nasze cele

Wprowadzenie na rynek nowej marki modowej dla dzieci.
Budowanie wizerunku marki premium poprzez m.in. realizowanie strategii w mediach społecznościowych.

Branding

Słowo “nino” oznacza dziecko. W identyfikacji wizualnej uwzględniliśmy najważniejsze wartości promowane przez markę. Wykonany przez nas logotyp nawiązuje do świata dziecięcych marzeń i wyobraźni. Został zaprojektowany linearnie, przez co łatwo go aplikować na naszywkach, guzikach czy etykietach. To motylek – symbol fantazji i wolności, stworzony z dwóch serduszek – miłości.

Sklep Internetowy

Stronę e-sklepu zaprojektowaliśmy w oparciu o aktualne trendy UX i UI.
Podarowaliśmy klientom funkcjonalną i intuicyjną w obsłudze witrynę, dbając o miłą atmosferę, która sprzyja robieniu zakupów.

Nawigacja e-sklepu

Obok produktów wyświetlają się kółeczka z wersjami kolorów, w jakich są dostępne.

Pojawiający siępop-up potwierdza wykonanie polecenia “dodaj do koszyka”.

Okienka z komunikatami umożliwiają szybkie przejście do realizacji zakupów
lub powrót do ich kontynuowania.

e-faktury

Zadbaliśmy o rozwiązania oszczędzające czas naszych klientów. Po przyjęciu zamówienia system automatycznie generuje dla nich faktury. Są dostępne
natychmiast po dokonaniu zakupu.

Porzucony koszyk

Podążamy za klientem, nawet jeśli przerwał zakupy i co jakiś czas przypominamy mu o produktach, którymi był zainteresowany. W wiadomościach e-mail czy okienku pop-up informujemy go o atrakcyjnych rabatach czy dostępności materiałów, które przeglądał.

Fotografia wizerunkowa oraz produktowa

Zdjęcia produktowe pozwalają na zaprezentowanie przedmiotów w różnych wariantach – rozmiarach, kolorach, zestawach. Kierujemy uwagę klienta na unikalne cechy produktów, przez co osiągamy lepsze efekty w sprzedaży. Urocze kompozycje przekonują, że ubranka z kolekcji Nino to prawdziwe perełki
w dziecięcej garderobie. 

Social media

Zależało nam na zbudowaniu aktywnej społeczności mam wokół marki. Nasze działania w social media, przyciągnęły na stronę nowych klientów. Dbając o wysokiej jakości kontent, wypromowaliśmy na rynku markę o spójnym wizerunku i charakterze.

 

Zobacz więcej o naszych działaniach

Social media posty mobile

Podsumowanie

Staliśmy się częścią projektu Nino. Zaangażowanie się w rozwój modowej marki premium było dla nas prawdziwym wyzwaniem i przyjemnością. Dzisiaj ma ona swoich wiernych fanów
oraz stylowe plany na przyszłość.

Referencje_Nino_Paula_Cygan

Referencje

Wprowadzając na rynek nową markę – NINO, zaufałam 052b. Zespół ekspertów doradził mi jakie działania powinnam podjąć oraz pomógł je zrealizować. Agencja idealnie oddała charakter firmy w pięknej identyfikacji wizualnej. Zaprojektowany w przemyślany sposób sklep internetowy został sprawnie wdrożony wraz z dodatkowymi modułami np. minimalizacją porzuconych koszyków. Skuteczna promocja w social media pozwoliła na zbudowanie wokół marki aktywnej grupy fanów i wygenerowanie sprzedaży. Dziękuję 052b za indywidualne podejście do klienta i współpracę na najwyższym poziomie.

Paula Cygan

Dyrektorka Kreatywna, Właścicielka, NINO

Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Polityka prywatności

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK