Konarzewski

Nowa identyfikacja marki, www

Przygotowanie strony internetowej oraz podstawowych materiałów promocyjnych.

Problematyka

Zadanie polegało na ujednoliceniu wizerunku sprzedawcy, kojarzonego do tej pory z trzema markami samochodowymi. Dotychczasowa oferta klienta została rozszerzona o dział samochodów używanych klasy premium, co w następstwie mogłoby spowodować niepożądany efekt wizerunkowy. Rozwiązaniem było zaprojektowanie nowego logo dla marki Konarzewski, tworząc jej samodzielny wizerunek, poprzez nową identyfikację. Dynamiczny element graficzny, będący jednocześnie inicjałem, dobrze wpisał się w profil motoryzacyjny sprzedawcy, a światłocień znaku oraz światło w typografii, nadał mu charakter premium.

Identyfikacja

Identyfikacja marki została sprowadzona do najprostszej formy. Pozostało wyłącznie to, co niezbędne do prawidłowego przekazu. Logotyp stał się głównym elementem KV.

Kolorystyka

Kolorystyka identyfikacji została oparta na czerni, graficie i bieli. Nadała schludnego charakteru materiałom promocyjnym, jak i stronie www. Korzystnie wpłynęła na eksponowanie modeli samochodów, które na monochromatycznym tle znajdują się w centrum uwagi obserwatora.

Kontrasty

Silne podziały i kontrasty między sekcjami dynamizują, jak również porządkują układ strony. Monochromatyczna kolorystyka strony podkreśliła akcenty barwne (samochody, elementy konstrukcyjne) i wydobyła je na pierwszy plan. Strona współgra z materiałami promocyjnymi, dostarczanymi przez producentów.

Klient

Sprzedawca w zakresie swojej działalności prowadzi również

autoryzowane usługi serwisowe. Z tego powodu

zostały przygotowane specjalne etykiety

na butelki wody dla klientów oczekujących.

Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK