Family Park
Przygotowanie identyfikacji marki oraz podstawowych materiałów promocyjnych.

Rozwiązanie
Family Park jest miejscem aktywnego wypoczynku, stworzonym z myślą o członkach rodziny w różnym wieku. Charakter centrum został odzwierciedlony w logotypie – w postaci dynamicznej, lekko falującej formy, sugerującej ruch i zabawę. Miękko wykończone, odręcznie kreślone i nieagresywne liternictwo wpisuje się charakterem w profil skojarzeniowy Family Park. Grubość linii i światło między literami zostało tak dobrane, aby zapewnić optymalny balans między czytelnością znaku przy pomniejszeniach, a jego siłą wyrazu przy powiększeniach. W skład znaku dodatkowo wchodzi dopisek w postaci uśmiechu / podkreślenia, który zamyka bryłę znaku, poprawiając jej kształt. Taki zabieg poprawił czytelność logotypu, umieszczonego wśród innych elementów graficznych, np. w gazetach czy na materiałach promocyjnych. Dodatkowo „uśmiech” pełni funkcję KV (key visual) marki – jako „smocza łuska” nawiązuje do nowej maskotki centrum.


Identyfikacja
Ideą całej identyfikacji wizualnej jest połączenie logotypu z istniejącą już maskotką Family Park. Elementem spajającym jest element graficzny w postaci zmultiplikowanych „uśmiechów”, przypominających swoją formą łuski (w tym przypadku smocze).


„Smocze łuski” mogą być stosowane na wszystkich materiałach promocyjnych składających się na elementy identyfikacji marki. Nie powinny występować jako samodzielny element graficzny, a jako dodatek do logotypu. Maskotka również nie jest samodzielną częścią wizerunku i powinna być stosowana w parze z logotypem.
Strona internetowa
Zadanie polegało na zaprojektowaniu i wdrożeniu nowego, atrakcyjnego interfejsu strony. W oparciu o nowy KV, dopasowaliśmy layout do wymogów klienta – zapewniliśmy użytkownikom łatwy dostęp do najważniejszych informacji, dbając o responsywność strony.



Liczby
Bounce rate czyli współczynnik odrzuceń
(użytkownik widzi tylko jedną stronę i opuszcza ją)
86% → 36%
Returning users czyli powracający odwiedzający
(nowi użytkownicy powtórnie odwiedzają stronę)
10% → 30%
Mobilność
