Family Park

Family Park

Przygotowanie identyfikacji marki oraz podstawowych materiałów promocyjnych.

Logo

Problemem poprzedniej identyfikacji marki była niska czytelność logotypu oraz brak spójności materiałów promocyjnych. Duża ilość elementów, jak również rozbudowana kolorystyka wpływała negatywnie na widoczność i rozpoznawalność marki. Komplikowało to proces druku. Łączenie liter w kolorach bardziej (F) lub mniej kontrastujących (A) optycznie dzieli wyraz, co pogarsza czytelność znaku.

Rozwiązanie

Family Park jest miejscem aktywnego wypoczynku, stworzonym z myślą o członkach rodziny w różnym wieku. Charakter centrum został odzwierciedlony w logotypie – w postaci dynamicznej, lekko falującej formy, sugerującej ruch i zabawę. Miękko wykończone, odręcznie kreślone i nieagresywne liternictwo wpisuje się charakterem w profil skojarzeniowy Family Park. Grubość linii i światło między literami zostało tak dobrane, aby zapewnić optymalny balans między czytelnością znaku przy pomniejszeniach, a jego siłą wyrazu przy powiększeniach. W skład znaku dodatkowo wchodzi dopisek w postaci uśmiechu / podkreślenia, który zamyka bryłę znaku, poprawiając jej kształt. Taki zabieg poprawił czytelność logotypu, umieszczonego wśród innych elementów graficznych, np. w gazetach czy na materiałach promocyjnych. Dodatkowo „uśmiech” pełni funkcję KV (key visual) marki – jako „smocza łuska” nawiązuje do nowej maskotki centrum.

Identyfikacja

Ideą całej identyfikacji wizualnej jest połączenie logotypu z istniejącą już maskotką Family Park. Elementem spajającym jest element graficzny w postaci zmultiplikowanych „uśmiechów”, przypominających swoją formą łuski (w tym przypadku smocze).

Wizytówka firmowa zakłada wykorzystanie dwóch elementów identyfikacji: logotypu oraz „smoczych łusek “. Istotną zasadą jest zachowanie odpowiednich wielkości komponentów KV, aby dysproporcje poszczególnych elementów między sobą nie były za duże i nie zdominowały pozostałych.

„Smocze łuski” mogą być stosowane na wszystkich materiałach promocyjnych składających się na elementy identyfikacji marki. Nie powinny występować jako samodzielny element graficzny, a jako dodatek do logotypu. Maskotka również nie jest samodzielną częścią wizerunku i powinna być stosowana w parze z logotypem.

Strona internetowa

Zadanie polegało na zaprojektowaniu i wdrożeniu nowego, atrakcyjnego interfejsu strony. W oparciu o nowy KV, dopasowaliśmy layout do wymogów klienta – zapewniliśmy użytkownikom łatwy dostęp do najważniejszych informacji, dbając o responsywność strony.

Liczby

Bounce rate czyli współczynnik odrzuceń

(użytkownik widzi tylko jedną stronę i opuszcza ją)

86%  →  36%

 

Returning users czyli powracający odwiedzający

(nowi użytkownicy powtórnie odwiedzają stronę)

 

10%  →  30%

 

Mobilność

Responsywność strony była sprawą kluczową, ze względu na szybki styl życia, borykających się z brakiem czasu rodziców. Bogactwo elementów graficznych stwarzało problem z ilością przesyłu danych, jak również z wydłużonym czasem ładowania podstron na urządzeniach mobilnych. Aby zminimalizować czas oczekiwania, wszystkie ilustracje zostały specjalnie zoptymalizowane.

Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Polityka prywatności

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK