Ebud dom

EBUD Dom

Rebranding & web design

Problem

W ramach projektu stworzyliśmy kompletny wizerunek marki. Do zadań agencji należało zaprojektowanie logotypu, materiałów promocyjnych, a także wdrożenie sprzedażowej strony internetowej.

Logotyp powstał w oparciu o rozwiązania typograficzne. Wybraliśmy uniwersalną formę, która umożliwia swobodne skalowanie znaku, nie umniejszając jego czytelności. W następnym kroku stworzyliśmy charakterystyczny key visual, opierający się o dwa specjalnie dobrane kolory: zieleń oraz grafit.

Materiały promocyjne

EBUD Dom to dobrze znany na regionalnym rynku developer. Uruchamiane przez firmę inwestycje potrzebowały odpowiedniej oprawy i materiałów reklamowych.

Dla osiedla „For You” stworzyliśmy folder podkreślający jego zalety i prezentujący najbardziej popularne układy lokali. Na format katalogu został wybrany kwadrat o bokach 21 x 21 cm.

Strona internetowa

Sprzedaż lokali odbywa się wielokanałowo. Pierwszy kontakt klienta z jego przyszłym mieszkaniem ma często miejsce w internecie. Ocenie poddawana są lokalizacja, rozkład pomieszczeń czy udogodnienia, a dopiero w następnym kroku następuje kontakt z doradcą. Mając to na uwadze, przy projektowaniu serwisu, zadbaliśmy o jego użyteczność (UX) i postawiliśmy na prosty przekaz. Strona www została oczyszczona ze zbędnych elementów, a najnowsze inwestycje zostały wysunięte na pierwszy plan. Stworzyliśmy też set ikon potrzebnych do podkreślenia zalet osiedla.

Wybór lokalu

Wybór budynku, kondygnacji i apartamentu – wszystko odbywa się w jednym pop-upie. Klient może w łatwy sposób sprawdzić status lokalu, może pobrać PDF. Administrator serwisu za pomocą CMS szybko zmienia statusy oraz edytuje dane.

Responsywna strona www

Serwis został zaprojektowany responsywnie, co oznacza, że dopasowuje się do urządzeń mobilnych. Poddając optymalizacji obrazki, poprawiliśmy szybkość ładowania strony.

Silnik www

Udogodnienia wspierające szybkie i sprawne zarządzanie ofertą dewelopera.

1. Historia użytkownika

Szczegółowe dane na temat aktywności klientów na stronie www. Wyszukiwania, dane formularzy.

2. Szybki CMS, masowe zarządzanie

Prosty przejrzysty system do zarządzania treścią (CMS) umożliwia masowe zarządzanie statusami lokali.

3. Modułowa budowa strony

Łatwe dodawanie podstron na podstawie stworzonych szablonów. Dodawanie inwestycji, aktualności, stron informacyjnych.

Spodobał Ci się projekt? Szukasz Pomocy?
Napisz do nas

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Polityka prywatności

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK