Mobilny sklep B2B
CBT to polska spółka od dekady odnosząca sukcesy w branży narzędziowej. Firma zdecydowała się odpowiedzieć na rosnące potrzeby swoich klientów i usprawnić obsługę klienta online. Mobilny sklep oraz platforma B2B ułatwiają składanie zamówień klientom, bez konieczności kontaktu z handlowcami. Naszym zadaniem było dobranie rozwiązania, które umożliwi skalowanie biznesu i zautomatyzowanie licznych procesów online.


Zaplanowanie wdrożenia - bazowego oraz rozwojowego.
Plan naszej pracy określał etapy bazowe niezbędne do pierwszego uruchomienia platformy. Zawierały one dobór efektywnego hostingu pod dalsze działania o charakterze B2B, stworzenie projektu graficznego sklepu w oparciu o doświadczenia użytkownika (UX), oprogramowanie szablonu graficznego z użyciem silnika Magento 2, uruchomienie ścieżki zakupowej, optymalizację silnika, integrację z CRM i stanami magazynowymi oraz finalnie uruchomienie online.
Opcje rozwijające funkcjonalność e-sklepu zaplanowaliśmy do wdrożenia po uruchomieniu platformy. Były to różnego typu integracje typu 3rd-party z zewnętrznymi narzędziami poszerzającymi możliwości platformy lub asortymentu sklepu internetowego.
Wdrożenie platformy B2B, automatyzacja, testowanie.
Najważniejszy, ale nie ostatni element naszej pracy polegał na opracowaniu modułu indywidualnych cen dla danego Klienta, aby móc utrzymać obecną politykę sprzedaży między stałymi klientami.

Współpraca z dostawcą oprogramowania Insert Subiekt,
aby wykonać automatyzację procesów:
synchronizacji produktów, cen oraz stanów magazynowych
z systemu magazynowo-księgowego,
przekazywania zamówień bezpośrednio z platformy Magento2
do programu magazynowo-księgowego,
obsługi statusów zamówień (wykonywanych w programie
Subiekt) i przekazywanych na platformę,
udostępniania dokumentacji finansowo-magazynowej
z programu Subiekt do panelu użytkownika na platformie Magento2

Dodatkowe integracje
Zaraz po zakończeniu prac nad sklepem internetowym zajęliśmy się rozbudową oferty produktowej. Zintegrowaliśmy Magento 2 z zewnętrznymi bazami producentów oraz katalogami cyfrowymi produktów. Firma sukcesywnie rozszerza asortyment na swojej platformie B2B poprzez publikację kolejnych produktów w liczbie kilkadziesięciu tysięcy na jednego producenta.
Analiza i rozwój
