Nowa identyfikacja Akademii Muzycznej
Projekt identyfikacji oraz strony internetowej uczelni.

Stworzenie spójnego wizerunku marki wymagało zapoznania się z historią oraz osiągnięciami instytucji, a także jej architekturą, charakterem i aktualnymi trendami w branży, którą reprezentuje. Dopiero posiadając te informacje mogliśmy wyznaczyć estetykę nowej identyfikacji. Wizerunek wymagał przeprojektowania logotypu, tak aby odpowiadał nowoczesnym standardom projektowania graficznego, oraz ustalenia koloru przewodniego, który wyróżni szkołę w Bydgoszczy spośród innych uczelni w kraju. Następnym krokiem było zastosowanie pełnego kv marki na podstawowych materiałach akcydensowych oraz www.
Kolor




KV
Akademia Muzyczna naturalnie kojarzona jest z dźwiękiem. W identyfikacji wizualnej zdecydowaliśmy się oddać charakter uczelni. Naszym priorytetem było wizualne wyróżnienie Akademii na arenie międzynarodowej.
Duża ilość „światła” nadała kompozycji oddechu i lekkości. Silne kontrasty podkreśliły wyrazistość całości.
Architektura
Postanowiliśmy ukierunkować wizerunek Akademii perspektywicznie, zważywszy na plany dotyczące rozbudowy uczelni w 2020 roku. Nowa identyfikacja wizualna nie nawiązuje do obecnych założeń architektonicznych budynków Akademii, ponieważ byłby to swego rodzaju zabieg nostalgiczny.


Spójność

