Logo

E-commerce dla branży modowej

  • E-commerce
  • Projekt UI/UX
  • Wdrożenie

Projekt UI/UX, Wdrożenie,
E-commerce,

Coraz większa popularność e-handlu i rozbudowa oferty sprawiła, że firma Volcano postanowiła uruchomić skalowalny kanał e-commerce. Wybraliśmy system Magento 2, który sprostał wymaganiom klienta.

Coraz większa popularność e-handlu i rozbudowa oferty sprawiła, że firma Volcano postanowiła uruchomić skalowalny kanał e-commerce.

Nasz klient

Volcano to uznana za jakość marka o ugruntowanej pozycji na rynku. Została stworzona z myślą o ludziach mających swój sposób na życie. Każda nowa kolekcja podkreśla wyjątkowość projektów tworzonych przez markę.

Volcano oferuje tysiące produktów w różnych wariantach, które musiały zostać dodane do sklepu. Integracja z autorskim systemem ERP była kluczowa, zwłaszcza z uwagi na kilka magazynów. Wdrożyliśmy system do synchronizacji stanów oraz zamówień.

Wyzwania e-commerce

Volcano ma w swojej ofercie tysiące produktów w wielu wariantach, które trzeba było wprowadzić do sklepu. Ważną kwestią była też integracja z autorskim systemem ERP. Firma posiada kilka magazynów, dlatego wprowadziliśmy system umożliwiający synchronizację stanów oraz zamówień.


Znaleźliśmy rozwiązanie pozwalające w przyszłości łatwo skalować biznes. Nasz klient otrzymał sklep internetowy umożliwiający użytkownikom dokonywanie bezpiecznych zakupów niezależnie od miejsca i używanego urządzenia.

Zaprojektowaliśmy skalowalne rozwiązanie, które zapewnia klientowi możliwość łatwego rozbudowywania biznesu. Nasza praca zaowocowała sklepem internetowym, umożliwiającym bezpieczne zakupy niezależnie od miejsca i urządzenia.

Integracja z autorskim modułem DPD

Wdrożyliśmy autorski moduł do obsługi paczek. Dzięki temu Volcano może synchronizować dane o przesyłkach ze sklepu Magento 2 z DPD. Moduł umożliwia również generowanie etykiet, listów przewozowych i dokumentów magazynowych ułatwiających pakowanie produktów.

Wdrożyliśmy autorski moduł do obsługi paczek. Dzięki temu Volcano może synchronizować dane o przesyłkach ze sklepu Magento 2 z DPD,

Rozwiązania usprawniające sprzedaż

Wdrożyliśmy cross-selling i up-selling, dzięki czemu wzrosła wartość przeciętnego koszyka zakupowego klienta. Zintegrowaliśmy sklep z bramkami płatności – PayU i BLIK. Zadbaliśmy o uproszczenie procesu sprzedaży i wprowadziliśmy rozwiązania UX ograniczające ilość porzuconych koszyków.

Opracowaliśmy strategie cross-sellingu i up-sellingu, co przyczyniło się do zwiększenia wartości średniego koszyka zakupowego klienta.

Magento 2

Sklep został utworzony na platformie Magento 2, zdolnej realizować cele klienta.

  1. Sklep oprogramowany na Magento2 zawierające tysiące produktów w wielu wariantach

  2. Integracja z paczkomatami InPost

  3. Integracja z systemem ERP (synchronizacja stanów magazynowych i zamówień)

  4. Wdrożenie cross-sellingu

  5. Integracja z bramkami płatności - PayU, BLIK

  6. Integracja z autorskim modułem DPD

  7. One-step checkout dla zwiększenia konwersji

  8. Integracja z narzędziem do marketing automation

Google Shopping Feed

Volcano chce docierać do osób poszukujących ubrań w wyszukiwarce Google, dlatego przeprowadziliśmy integrację konta Google Merchant ze sklepem. Dzięki temu administrator może w prosty sposób eksportować dane o produktach do systemu reklamowego. Po uruchomieniu kampanii reklamowej, produkty ze sklepu stają się widoczne w wyszukiwarce.

Klient pragnie dotrzeć do osób szukających ubrań w Google, dlatego dokonaliśmy integracji konta Google Merchant ze sklepem. Teraz administrator może łatwo eksportować dane produktów do systemu reklamowego.

Facebook Product Feed

Marka Volcano chciała docierać również do użytkowników obecnych w mediach społecznościowych. Zastosowaliśmy usprawnienia, dzięki którym produkty z e-sklepu mogą docierać do odbiorców posiadających profile w największym medium społecznościowym świata.

Wprowadziliśmy usprawnienia, które pozwalają produktom ze sklepu internetowego trafiać do odbiorców z aktywnymi profilami na największej platformie społecznościowej na świecie.

Podsumowanie

  1. Projekt i wdrożenie sklepu internetowego

  2. Integracja z dostawcami

  3. Sklep na Magento 2

  4. Google i Facebook Shoping Feed