Logo i serwis dla marki premium
Logo
Dla naszego klienta, firmy Optima Trading - dealera samochodów ekskluzywnych, zaprojektowaliśmy nowe logo. Wycentrowana forma znaku dodaje marce elegancji. Czytelny komunikat, oparty na typografii, pozycjonuje naszego klienta w sektorze premium. Logotyp dobrze prezentuje się na materiałach akcydensowych oraz podstronach ofertowych w serwisie www.
Branding
Optima Trading to luksusowa marka z indywidualnym podejściem do klienta, która troszczy się o każdy detal przy sprzedaży. Nasza propozycja pudełka na kluczyk ma za zadanie generować pozytywne skojarzenia zakupowe, budując wiarygodność oraz lojalność w stosunku do firmy.
Witryna dopasowana do marki
Podczas projektowania serwisu dla naszego klienta, chcieliśmy oddać ekskluzywny charakter wnętrz oferowanych pojazdów. Zależało nam na tym aby, strona odzwierciedlała luksusowy charakter wnętrz oferowanych samochodów. Zdecydowanie jedną z najważniejszych ról odgrywają na stronie profesjonalnej jakości zdjęcia.
KV
Dla Optimy Trading przygotowaliśmy serwis internetowy,
w pełni oddający charakter marki premium.
W projekcie używamy czerni, uzupełnionej o akcenty bieli
i czerwieni. Wizualna część strony jest oszczędna, dopełnia ofertę firmy i uwypukla walory pojazdów.
Projekt UI/UX
Na potrzeby wdrożenia, przygotowaliśmy pełen projekt graficzny UI/UX i architektury informacji. Klient otrzymał od nas mapy strony, na podstawie których odbywały się bieżące konsultacje postępów.
Ikony
Zmysł wzroku odgrywa kluczową rolę w postrzeganiu strony internetowej. Aby zatrzymać użytkownika w witrynie, zaprojektowaliśmy dedykowane ikony, obrazujące korzyści skorzystania z oferty firmy. Pozostając w kolorystyce KV serwisu, zastosowaliśmy w nich biel i czerwień.
Błąd 404
Zaprojektowaliśmy stronę 404. Umieściliśmy na niej możliwość bezpośredniego przejścia do szczegółowej oferty samochodów. Dzięki sekcji z listą proponowanych aut, użytkownik może sprawniej przejść do wybranego modelu.
Podsumowanie
Zaprojektowaliśmy logo dla dealera samochodów premium.
Przygotowaliśmy projekt i wdrożenie serwisu prezentującego ofertę zakupu pojazdów ekskluzywnych.
Zaprojektowaliśmy Key Visual zgodny z luksusowym charakterem marki.
Przygotowaliśmy rozwiązania wspierające doświadczenia użytkownika na stronie www.