Identyfikacja marki premium
Cele projektu
Nestor Development to firma deweloperska działająca zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Nasz klient specjalizuje się głównie w projektach zagospodarowania centrów miast. Celem naszych prac dla Nestor Development było stworzenie identyfikacji wizualnej zgodnej z charakterem marki premium.
Rozwiązanie
Dla Nestor Development zaprojektowaliśmy katalog oraz serwis www, odpowiednio prezentujący ofertę poszczególnych inwestycji. Na wizerunkową warstwę projektu dobrze wpływają atrakcyjne, duże zdjęcia realizacji. Zastosowaliśmy również stonowaną kolorystykę wraz z kontrastową czernią. Czystość kompozycji i typograficzne rozwiązania wizualne podkreślają elegancki charakter marki.
Wizerunek
Cały branding Nestor Development tworzyliśmy z myślą o wymagającej grupie docelowej. Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną, której jakość jest odzwierciedleniem jakości oferowanych przez naszego klienta inwestycji.
Identyfikacja inwestycji
Naszemu klientowi zależało na stworzeniu marki premium wokół inwestycji w centrum miasta Słupska. Przygotowaliśmy projekt, który wyróżniał się wśród konkurencji wyższym poziomem jakości. Całość miała na celu wywołanie protagonicznego wrażenia w lokalnej architekturze.
Podsumowanie:
Stworzyliśmy branding nowego dewelopera i jego inwestycji.
Przygotowaliśmy wizerunkowy serwis www z realizacjami deweloperskimi.
Przygotowaliśmy katalog inwestycji wyróżniający się elegancką, stonowaną kolorystyką i czystością kompozycji w połączeniu z typografią.