Rebranding i nowy serwis internetowy
Rebranding
Dla Grupy 52, zespołu architektów z Bydgoszczy, przygotowaliśmy całkowity rebranding marki. W swoich działaniach skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie komunikatu. Klientowi zależało na tym, aby odbiorcy kojarzyli markę z Grupą 52 lub G52.
Kierując się opisanymi oczekiwaniami, nowy znak oparliśmy na typografii, wskazującej nazwę firmy. Teraz logo lepiej wpływa na rozpoznawalność marki. Dodatkowo całość jest przejrzysta i lekka w odbiorze.
Cele projektu
Celem pracy dla Grupy 52, było nadanie firmie prestiżu i nowoczesnego charakteru oraz zwiększenie rozpoznawalności u jej potencjalnych odbiorców. W ramach współpracy przygotowaliśmy całkowity rebranding marki oraz serwis internetowy, odpowiednio prezentujący jej ofertę i projekty.
Grupa 52
Naszym klientem jest Grupa 52, czyli młody zespół architektów z Bydgoszczy. Firma stawia na wysoką jakość i innowacyjne podejście do architektury. Rozwój biznesu wyklarował w Grupie 52 potrzebę rebrandingu i stworzenia serwisu internetowego marki.
Proces projektowy
W menu serwisu Grupy 52 uwzględniliśmy zakładkę proces, po przeklinaniu której użytkownik przechodzi do dokładnego opisu współpracy z marką. Podstrona składa się z dziesięciu sekcji “tekst + zdjęcie”, które czytelnie obrazują kolejne etapy procesu projektowego.
Elementy wyróżnione
Dzięki analizom grupy docelowej i potrzeb samej marki zdecydowaliśmy się podzielić ofertę na stronie na projekty prywatne (domy, mieszkania) i takie, w przestrzeni publicznej (biura, placówki publiczne). Dzięki temu każdy użytkownik może sprawnie dotrzeć do treści, które go interesują.
Jedną z ważniejszych podstron w serwisie jest ta o firmie, w której uwzględniliśmy opis idei marki oraz zdjęcia wizerunkowe zespołu. Całość wzbudza zaufanie użytkownika i jest czytelna w odbiorze.
Podsumowanie
Przeprowadziliśmy rebranding marki oferującej usługi projektowe.
Przygotowaliśmy wizerunkowy serwis internetowy.
Uwzględniliśmy projekty marki z podziałem na dwie grupy docelowe.
Zastosowaliśmy rozwiązania, wzbudzające zaufanie odbiorców marki.