Materiały promocyjne, doradztwo i optymalizacja www
Cele projektu
Euforma to właściciel i dystrybutor mebli, dodatków oraz oświetlenia. Firma prowadzi swoje salony w Bydgoszczy, Warszawie, Kielcach i Gdańsku.
Naszemu klientowi doradzamy w zakresie działań marketingowych. Przygotowujemy materiały outdoor i indoor do kampanii wizerunkowych. Optymalizujemy stronę internetową oraz wdrażamy nowe rozwiązania usprawniające sprzedaż.
Strona www
W celu usprawnienia procesu zakupowego, przeprowadziliśmy optymalizację koszyka oraz zastosowaliśmy konfigurator produktu umieszczony na jednym widoku. Klient może dopasować teraz kolor, materiał oraz rozmiar mebla.
Odświeżyliśmy wygląd strony głównej oraz stopniowo wprowadzamy nowe, spersonalizowane strony. Wprowadziliśmy unowocześnienie listingu produktu, dzięki czemu jest bardziej przejrzysty.
Doradztwo marketingowe
Naszemu klientowi doradzamy w rozwiązaniach marketingowych. Analizujemy skuteczność strony www za pomocą Google Analytics oraz rekomendujemy wprowadzenie potrzebnych zmian.
Do tej pory ulepszyliśmy doświadczenia użytkownika, wprowadzając czat na stronie internetowej oraz możliwość zakupów z doradcą.
Uproszczona nawigacja
Zoptymalizowanie ścieżki klienta było naszym kolejnym zadaniem dla sklepu Euforma. Wdrożonie ulepszenia dotyczą UX i UI. To wszystko po to, aby klient intuicyjnie poruszał się po stronie www, a sam proces zakupów był dla użytkownika bardziej przyjazny.
Materiały outdoor i indoor
W zależności od zapotrzebowania firmy tworzymy bilbordy, plakaty oraz materiały promocyjne. Ponadto przygotowujemy grafiki na social media i na stronę www.
Wykonujemy sesje wizerunkowe dla pracowników firmy oraz umieszczamy je na wcześniej przygotowanym projekcie wizytówek.
Podsumowanie
Przygotowujemy materiały outdoor i indoor oraz grafiki do internetu.
Pomagamy w rozwiązaniach marketingowych.
Odświeżyliśmy branding firmy i przygotowaliśmy nowy wygląd strony internetowej.
Wprowadziliśmy nowe funkcjonalności polepszające UX.