Logo

Nowa identyfikacja, logo i projekt sklepu

  • Projekt UX/UI
  • Wdrożenie
  • PrestaShop
  • Copywriting
  • Sesje zdjęciowe

Clue tematu

Oferta klienta wymagała wdrożenia niestandardowych rozwiązań w konstrukcji strony, dlatego przygotowaliśmy indywidualny projekt e - sklepu. Opracowaliśmy nowy key visual, czyli graficzny motyw przewodni marki oraz logo. Czerpaliśmy inspirację z ekspresyjnego charakteru marki.

Dedicante to polska marka biżuteryjna, stworzona z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy nawiązali wyjątkową relację z drugą osobą i pragną ją upamiętnić. Producent oferuje spersonalizowane projekty biżuterii z indywidualnym grawerunkiem.

Klient chciał lepiej realizować cele sprzedażowe, dlatego poprosił nas o zaprojektowanie funkcjonalnej strony www, która wyeksponuje ofertę i usprawni proces zakupowy.

Hasło marki podkreśla wyjątkowy charakter biżuterii z grawerem, która niesie ze sobą nieocenioną wartość w postaci osobistego wyznania miłości lub przyjaźni.

Rozwiązanie

Nowe logo Dedicante opiera się na wyrazistej typografii, dopasowanej do subtelnej biżuterii. Drobnym elementem, symbolizującym zapięcie bransoletki, wyróżniono pierwszą literę “D”, która może funkcjonować także osobno - jako sygnet marki.

Dodatkowym elementem logo jest claim “Od serca”, który został zapisany “odręcznym” fontem. Hasło podkreśla indywidualny charakter biżuterii z grawerem, która posiada bezcenną wartość w postaci czułego wyznania ukochanej osoby lub przyjaciela.

Nowe logo marki opiera się na wyrazistej typografii, starannie dobranej do delikatnej biżuterii. Dodatkowo, subtelnie wkomponowaliśmy element przypominający zapięcie bransoletki, który wyróżnia pierwszą literę "D".

KV

Identyfikacja wizualna marki została określona w oparciu o claim, który wprowadził do projektu motyw serca. Postanowiliśmy powielić symbol uczucia i miłości, umieszczając na stronie internetowej odręcznie malowane serca. W Key Visual marki uwzględniliśmy delikatny odcień pastelowego różu, pasujący do subtelnego charakteru biżuterii Dedicante.

Identyfikacja wizualna marki została określona w oparciu o claim, który wprowadził do projektu motyw serca. Postanowiliśmy powielić symbol uczucia i miłości, umieszczając na stronie internetowej odręcznie malowane serca.

Strona internetowa

Wykorzystując moduły platformy PrestaShop, opracowaliśmy indywidualny projekt konstrukcji strony UX/UI, dostosowany stricte pod ofertę sklepu klienta. Kategorie podzieliliśmy na: nowości, biżuterię damską, biżuterię męską, identyfikatory dla zwierząt, kolekcje, breloczki oraz okazje promocyjne.

Korzystając z modułów platformy PrestaShop, stworzyliśmy spersonalizowany projekt układu strony UX/UI, który idealnie pasuje do oferty sklepu klienta.

Elementy wyróżnione

Umieszczenie graweru na obu stronach zawieszki, a także szerokie możliwości  spersonalizowania produktu wymagały wdrożenia efektywnego rozwiązania, które ułatwiłoby wybór poszczególnych elementów biżuterii (zawieszki, sznurka, łańcuszka, charmsów). Aby maksymalnie ułatwić i przyspieszyć proces kreowania produktu, zaprojektowaliśmy dedykowany konfigurator.


Po wybraniu właściwego symbolu oraz graweru, użytkownik może podejrzeć zaktualizowaną wersję swojej bransoletki/naszyjnika, a także swobodnie ją modyfikować, wgrywając jako grawer grafikę lub zdjęcie. Konfigurator umożliwia obserwowanie zmian w trybie rzeczywistym.

Podsumowanie

  1. Zrealizowaliśmy cele klienta, tworząc nowy, spójny wizerunek marki - określając nową identyfikację wizualną oraz key visual, dbając o to, aby każdy element był dopasowany do indywidualnego charakteru Dedicante.

  2. Zaprojektowaliśmy wygodną w obsłudze stronę e-commerce, której funkcjonalność zapewnia użytkownikom pozytywne doświadczenia UX, zwiększa ruch w witrynie oraz ułatwia konsumentom stworzenie finalnej wersji produktu.

  3. Dostosowaliśmy strukturę e-sklepu pod szeroki asortyment oraz niezliczone możliwości graweru. Aby zautomatyzować proces kreowania produktu, wykorzystaliśmy zaawansowane możliwości oprogramowania PrestaShop.

  4. Chcąc jak najlepiej odpowiedzieć na wyzwania postawione nam przez klienta, zaprojektowaliśmy niestandardowe rozwiązanie dedykowane, w postaci konfiguratora, który umożliwia konsumentowi podgląd wybranego produktu - w wybranym wariancie, w czasie rzeczywistym.