Logo

Responsywna strona internetowa

  • Projekt UI/UX
  • Wdrożenie

Dla kogo pracowaliśmy?

Firmy Auto Frelik to autoryzowany dealer samochodów marki Mercedes-Benz. W odpowiedzi na wymagania klienta odświeżyliśmy jego serwis internetowy, który koresponduje z innymi stronami oficjalnych dealerów niemieckiej marki.

Projekt UX, wdrożenie wordpress, materiały wizualne
Projekt UX, wdrożenie wordpress, materiały wizualne

UX/UI

Przygotowaliśmy projekt UX/UI, który podkreśla prestiż i subtelną elegancję samochodów spod znaku Mercedes-Benz. Postawiliśmy na czerń przełamaną bielą i kolorem niebieskim, który powszechnie uważa się za budzący zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Zbudowaliśmy atrakcyjne drop-down menu z wewnętrzną wyszukiwarką, co dodatkowo ułatwia przeszukiwanie zasobów witryny.

Projekt UX, wdrożenie wordpress, KV strony

Architektura informacji

Kolejnym ważnym zadaniem było stworzenie intuicyjnej i przewidywalnej architektury informacji, co pozwoli potencjalnemu klientowi szybko znaleźć interesujący go model samochodu lub skorzystać z innych usług świadczonych przez firmę Auto Frelik.


Każdy “węzeł” na ścieżce konwersji zakończyliśmy CTA. Dzięki temu odbiorca nie czuje się pozostawiony sam sobie. Strona została skonstruowana w taki sposób, aby na każdym kroku podpowiadać użytkownikowi kolejne działania.

Projekt UX, wdrożenie, mobilna wersja strony

Strona www

Strona internetowa firmy Auto Frelik nie służy wyłącznie do sprzedaży nowych samochodów. Klienci odwiedzają witrynę ze względu na różne intencje. Chcą skorzystać z usług autoryzowanego serwisu, wykupić pakiet ubezpieczeniowy lub zapoznać się z aktualnymi promocjami. Dużą grupę stanowią też użytkownicy, którzy nie mają sprecyzowanego celu, kiedy wchodzą na stronę internetową. Stworzyliśmy projekt, który pozwala takiemu odbiorcy szybko zapoznać się z pełną zawartością witryny i zdecydować się na konkretne działanie.

  1. Formularze kontaktowe

    Taka różnorodność potencjalnych odbiorców sprawia, że konieczne było zaprojektowanie różnych formularzy kontaktowych z podziałem na intencję użytkownika.

  2. Wyszukiwarka 

    Największe wyzwanie stanowiła filtracja modeli samochodów z podziałem na rodzaj pojazdu, jak również jego stan. Stworzyliśmy ścieżki konwersji w zależności od rodzaju klienta, wyraźnie oddzielając nowe auta od używanych.

  3. CTA 

    Z rozmów z firmą wynikało, że istnieje grupa klientów, którzy pytają o samochody dostępne od ręki. Aby zmaksymalizować zadowolenie użytkownika, w zakładce Samochody Nowe, dodaliśmy przycisk z CTA odsyłającym do podstrony zawierającej wyłącznie auta dostępne w salonie.

Projekt UX, wdrożenie wordpress, formularz kontaktowy

Podsumowanie

  1. Przygotowaliśmy w pełni funkcjonalną stronę internetową.

  2. Zaprojektowaliśmy UX i UI w oparciu o identyfikację wizualną marki.

  3. Dostosowaliśmy architekturę informacji do potrzeb użytkownika strony www.

  4. Zastosowaliśmy formularze kontaktowe, wyszukiwarkę ułatwiającą znalezienie aut oraz CTA odsyłające do poszukiwanych miejsc.