Rebranding i nowy serwis www
Cele projektu
Celem naszych prac dla Art - Centrum Nieruchomości było odświeżenie identyfikacji marki i poprawa pozycjonowania firmy. W tym celu przygotowaliśmy nowe logo oraz materiały akcydensowe i promocyjne, a całość zebraliśmy i opisaliśmy w księdze znaku. Następnym etapem było zaprojektowanie i wdrożenie intuicyjnego serwisu www, odpowiednio prezentującego ofertę biura nieruchomości.
Rebranding
Przeprowadziliśmy rebranding dla firmy z branży nieruchomości. Przygotowaliśmy projekt nowego KV, którego kolorem wyróżniającym jest niebieski, wpadający w granat. Nasza propozycja nadała marce świeży i nowoczesny charakter.
Materiały akcydensowe
Zaprojektowaliśmy wizytówki biznesowe dla pracowników Art - Centrum Nieruchomości wraz z przygotowaniem do druku. Wykonaliśmy również listownik na potrzeby tworzenia różnorodnych dokumentów oraz stopki mailowe dla pracowników biura.
Materiały promocyjne
Poza akcydensami, przygotowaliśmy również materiały promocyjne. Aby ułatwić pracę doradców, zaproponowano nowe teczki biznesowe, które pełnią dodatkową funkcję informacyjną. Przygotowane banery (z bardzo wyraźnym brandingiem) mają pomóc doradcom w szybkiej sprzedaży nieruchomości, a wzorcowe grafiki dla social media pozwolą wyróżnić się firmie w sieci. Zadbaliśmy o spójny wizerunek wszystkich przygotowanych materiałów.
Strona www
Założeniem serwisu internetowego dla Art - Centrum Nieruchomości było zdobycie zaufania użytkowników i pozyskanie konwersji w postaci wypełnionych formularzy kontaktowych.
Naszemu klientowi zależało przede wszystkim na odpowiednim pokazaniu pełnej oferty biura, w tym tej dedykowanej inwestorom i deweloperom. Ważną częścią serwisu jest zaprezentowanie usług aranżacji wnętrz (nieruchomości “pod klucz”), doradztwa kredytowego oraz kompleksowej pomocy w zakupie, sprzedaży i najmu mieszkań.
Na stronie prezentujemy również sylwetki pracowników, co dodatkowo poprawia wiarygodność Art - Centrum Nieruchomości.
Formularz kontaktowy
Aby skrócić ścieżkę konwersji do minimum, przygotowaliśmy minimalistyczny formularz kontaktowy. W jego sekcji umieściliśmy zdjęcie sylwetki opiekuna danej oferty, aby użytkownik czuł się zaopiekowany już od początku ścieżki.
Baza wiedzy i rozwój serwisu
Serwis rozbudowany jest o podstronę z bazą wiedzy, która skutecznie zbuduje wizerunek marki jako eksperta w branży i poprawi jej pozycjonowanie. Stworzyliśmy możliwość rozbudowy serwisu o dodatkowe podstrony. Dzięki intuicyjnemu systemowi zarządzania treścią, pracownik Art - Centrum Nieruchomości może bez problemu wprowadzić kolejne treści.
Podsumowanie
Przeprowadziliśmy rebranding firmy z branży nieruchomości
Stworzyliśmy nowe logo marki
Zaprojektowaliśmy materiały akcydensowe, w tym wizytówki i teczki biznesowe
Przygotowaliśmy UI i wdrożyliśmy serwis internetowy dla biura nieruchomości