Serwis na potrzeby employer branding
Cele projektu
Alstal od lat jest jednym z liderów na rynku budowlanym. W ramach współpracy, przygotowaliśmy dla niej witrynę typu employer branding. Głównym celem serwisu było przedstawienie ofert pracy firmy, zachęcenie użytkowników do aplikacji na konkretne stanowiska oraz zaprezentowanie studentom benefitów z odbywanych praktyk w Alstal.
Oferty pracy
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy intuicyjne podstrony ofertowe. Każda z nich zawiera sekcję z wymaganiami, zakresem obowiązków i benefitami. Aby widok oferty był czytelniejszy, wprowadziliśmy ikony oznaczające miejsce pracy, rodzaj zatrudnienia, jego wymiar i termin ważności danej oferty.
Oferta dla studentów
Naszemu klientowi zależało na tym, aby przedstawić Alstal jako dobrą firmę do rozpoczęcia swojej ścieżki zawodowej. W tym celu, wprowadziliśmy sekcję z opinią studentów, odbywających praktyki w firmie. Widok zawiera zdjęcie praktykanta, miejsce na jego wypowiedź oraz benefity jakie uzyskuje student po stażu.
Formularz aplikacyjny
Przygotowaliśmy infografikę z wizualnym przedstawieniem procesu rekrutacyjnego. Dzięki niej, użytkownik ma jasny obraz kraków postępowania podczas ubiegania się o pracę. Dodatkowo zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy formularz aplikacyjny, który ułatwia przesłanie zgłoszenia bezpośrednio ze strony Alstal.
Podsumowanie:
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy serwis www na potrzeby employer brandingu.
Przygotowaliśmy sekcję skierowaną dla studentów.
Zaprojektowaliśmy katalog produktów przeznaczony zarówno do druku jak i prezentacji online