Reklamy w internecie nie są drogie. Już niewielkie nakłady pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Dzięki Facebook Ads i Google Ads możesz się pokazać większej liczbie potencjalnych klientów. Skorzystaj z Google Zakupy, aby sprzedaż była bardziej intuicyjna. Jego algorytm działa podobnie jak ten z Google Ads, ale Twoje produkty wyświetlają się w wynikach wyszukiwania jako reklama karuzelowa.
Facebook i Instagram to powiązane portale, które oferują wiele marketingowych rozwiązań. Możesz kierować swoje reklamy do określonej grupy odbiorców w oparciu o ich zainteresowania, lokalizację, płeć czy status społeczny.
Menedżer reklam umożliwia m.in. ręczne umiejscowienie reklam, dzięki czemu promocyjne wpisy mogą pojawić się w różnych obszarach social mediów (np. aktualności Facebook, Marketplace, Messenger czy Instagram stories).
Facebook Ads posiada również opcję remarketingu dynamicznego, dzięki któremu możesz łatwo śledzić klienta i pokazywać mu produkty, które już oglądał lub podobne do tych, które kupił.
Creator Studio pozwala na wgląd do statystyk, które pomogą Ci w ulepszaniu profilu firmowego. Pokażą jakie rodzaje wpisów cieszą się największą popularnością na Twojej stronie. Dzięki analizie statystyk uzyskasz pogląd na trafność dobranych grup docelowych. Z łatwością będziesz mógł je ulepszyć, przechodząc do edycji w zakładce Odbiorcy.
Korzystnym narzędziem dla właścicieli marek modowych jest sklep Facebooka. Dzięki tej usłudze, użytkownik może zrobić zakupy bez konieczności wchodzenia do zewnętrznego sklepu internetowego.