Back
Nino

Działania w social media

dla nowej marki dziecięcej

Bluzeczka_Nino_Ecommerce

Współpraca z Nino

Młoda mama zdecydowała się stworzyć nową markę odzieżową dedykowaną dzieciom. Zaprojektowała eleganckie kolekcje, zwracając uwagę na dobry i skład materiału ubranek.

Produkty NINO są adresowane do segmentu premium.

Do naszych zadań należało wprowadzenie nowej marki na rynek – przygotowanie identyfikacji wizualnej marki, wdrożenie sklepu internetowego oraz ustalenie strategii w social mediach.

Nasze zadanie

Wyzwaniem okazał się wybór najlepszych narzędzi, a także zaplanowanie dopasowanych do marki działań promocyjnych. Nowa firma miała nie tylko zaistnieć na rynku, ale przede wszystkim wyróżnić się na tle rozbudowanej konkurencji.

Nino_ecommerce_2

Postawione cele

 

Budowanie
świadomości marki

 

Stworzenie zaangażowanej grupy odbiorców
na Facebooku i Instagramie

 

Sprzedaż
kolekcji NINO

Realizacja

Przed rozpoczęciem sprzedaży i uruchomieniem strony internetowej skupiliśmy się na budowaniu społeczności wokół marki. W tym celu przeprowadziliśmy kampanię reklamową, która przyciągnęła do NINO pierwszych fanów.

Dopasowaliśmy język komunikacji do naszych fanów. Treść postów pisaliśmy w sposób nieoficjalny, bogaty w zdrobnienia i emotikonki – chcieliśmy być jak najbliżej odbiorców marki.

Pozytywne efekty przyniosły także zdjęcia z dedykowanych sesji fotograficznych.

Tematy dopasowane do grupy odbiorców

We wpisach poruszaliśmy tematy ważne z punktu widzenia młodych mam, np. karmienie piersią czy wspólne czytanie bajek. Aby zachęcić naszych odbiorców do aktywności wprowadziliśmy cykl cytatów mówiących o macierzyństwie.

Spójny wygląd postów w social media

Komponując ofertę NINO, zdecydowaliśmy się na posty produktowe utrzymywane w podobnej, delikatnej stylistyce. Wybrane produkty wyróżniliśmy białym obramowaniem, a bestsellery różowym obramowaniem z serduszkami. Treść wpisów formułowaliśmy zgodnie z zasadami języka korzyści.

Kampania reklamowa
w Facebook Ads

Rozpoczęcie sprzedaży na stronie połączyliśmy z uruchomieniem sklepu na Facebooku. Pozwoliło nam to oznaczać konkretne produkty na zdjęciach.

Istotnym elementem sprzedaży okazało się zainstalowanie piksela Facebooka. Dzięki niemu mogliśmy optymalizować nasze kampanie oraz zastosować remarketing dynamiczny – odzyskać porzucone koszyki.

Social_Media_Nino

Efekty naszych działań

W ciągu dwóch pierwszych miesięcy udało nam się zgromadzić na profilu grupę zaangażowanych użytkowników. Aktualnie mamy udzielają się pod postami, piszą do nas i przesyłają zdjęcia swoich pociech.

 

Średni ER* wynosi 1,451%

 

97% odbiorców stanowią kobiety

Pozyskaliśmy grupę odbiorców stricte dopasowaną do profilu marki – 97% fanów stanowią kobiety.

Społeczność obserwująca NINO to mamy, które aktywnie komunikują się nie tylko z marką, ale również między sobą.

Już pierwszego dnia działalności e-sklepu wpłynęły do nas zamówienia za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Wizualne wyróżnienie produktów w social mediach sprawiło, że zyskaliśmy zainteresowanie ekskluzywnych showroomów.

*Engagement Rate to:

wskaźnik określający poziom zaangażowania fanów, na podstawie wzoru, który stosuje się osobno do każdego posta: ER = [(liczba reakcji + liczba komentarzy + liczba polubień komentarzy) / liczba fanów w danym dniu] * 100.

Zmierzenie go umożliwia platforma NapoleonCat.

Nino_Ecommerce_zasieg

Zobacz, co jeszcze zrobiliśmy dla NINO

Referencje_Nino_Paula_Cygan

Referencje

Wprowadzając na rynek nową markę – NINO, zaufałam 052b. Zespół ekspertów doradził mi jakie działania powinnam podjąć oraz pomógł je zrealizować. Agencja idealnie oddała charakter firmy w pięknej identyfikacji wizualnej. Zaprojektowany w przemyślany sposób sklep internetowy został sprawnie wdrożony, wraz z dodatkowymi modułami np. minimalizacją porzuconych koszyków. Skuteczna promocja w social media pozwoliła na zbudowanie wokół marki aktywnej grupy fanów i wygenerowanie sprzedaży. Dziękuję 052b za indywidualne podejście do klienta i współpracę na najwyższym poziomie.

Paula Cygan
Dyrektorka Kreatywna, Właścicielka, NINO

Do you like the project? Do you need help?
Write to us

Contact

Write or call us
to discuss your next project

(+48) 533 908 052

office@052b.com

We use cookies.
More OK