Back
NINO

Stworzenie nowej marki
w e-commerce

strona www, projekt i wdrożenie e-sklepu,
branding oraz social media

Nasze cele

Wprowadzenie na rynek nowej marki modowej dla dzieci.
Budowanie wizerunku marki premium poprzez m.in. realizowanie strategii w mediach społecznościowych.

Branding

Słowo “nino” oznacza dziecko. W identyfikacji wizualnej uwzględniliśmy najważniejsze wartości promowane przez markę. Wykonany przez nas logotyp nawiązuje do świata dziecięcych marzeń i wyobraźni. Został zaprojektowany linearnie, przez co łatwo go aplikować na naszywkach, guzikach czy etykietach. To motylek – symbol fantazji i wolności, stworzony z dwóch serduszek – miłości.

Sklep Internetowy

Stronę e-sklepu zaprojektowaliśmy w oparciu o aktualne trendy UX i UI.
Podarowaliśmy klientom funkcjonalną i intuicyjną w obsłudze witrynę, dbając o miłą atmosferę, która sprzyja robieniu zakupów.

Nawigacja e-sklepu

Obok produktów wyświetlają się kółeczka z wersjami kolorów, w jakich są dostępne.

Pojawiający siępop-up potwierdza wykonanie polecenia “dodaj do koszyka”.

Okienka z komunikatami umożliwiają szybkie przejście do realizacji zakupów
lub powrót do ich kontynuowania.

e-faktury

Zadbaliśmy o rozwiązania oszczędzające czas naszych klientów. Po przyjęciu zamówienia system automatycznie generuje dla nich faktury. Są dostępne
natychmiast po dokonaniu zakupu.

Porzucony koszyk

Podążamy za klientem, nawet jeśli przerwał zakupy i co jakiś czas przypominamy mu o produktach, którymi był zainteresowany. W wiadomościach e-mail czy okienku pop-up informujemy go o atrakcyjnych rabatach czy dostępności materiałów, które przeglądał.

Fotografia wizerunkowa oraz produktowa

Zdjęcia produktowe pozwalają na zaprezentowanie przedmiotów w różnych wariantach – rozmiarach, kolorach, zestawach. Kierujemy uwagę klienta na unikalne cechy produktów, przez co osiągamy lepsze efekty w sprzedaży. Urocze kompozycje przekonują, że ubranka z kolekcji Nino to prawdziwe perełki
w dziecięcej garderobie. 

Social media

Zależało nam na zbudowaniu aktywnej społeczności mam wokół marki. Nasze działania w social media, przyciągnęły na stronę nowych klientów. Dbając o wysokiej jakości kontent, wypromowaliśmy na rynku markę o spójnym wizerunku i charakterze.

 

Zobacz więcej o naszych działaniach

Social media posty mobile

Podsumowanie

Staliśmy się częścią projektu Nino. Zaangażowanie się w rozwój modowej marki premium było dla nas prawdziwym wyzwaniem i przyjemnością. Dzisiaj ma ona swoich wiernych fanów
oraz stylowe plany na przyszłość.

Referencje_Nino_Paula_Cygan

Referencje

Wprowadzając na rynek nową markę – NINO, zaufałam 052b. Zespół ekspertów doradził mi jakie działania powinnam podjąć oraz pomógł je zrealizować. Agencja idealnie oddała charakter firmy w pięknej identyfikacji wizualnej. Zaprojektowany w przemyślany sposób sklep internetowy został sprawnie wdrożony wraz z dodatkowymi modułami np. minimalizacją porzuconych koszyków. Skuteczna promocja w social media pozwoliła na zbudowanie wokół marki aktywnej grupy fanów i wygenerowanie sprzedaży. Dziękuję 052b za indywidualne podejście do klienta i współpracę na najwyższym poziomie.

Paula Cygan

Dyrektorka Kreatywna, Właścicielka, NINO

Do you like the project? Do you need help?
Write to us

Contact

Write or call us
to discuss your next project

(+48) 533 908 052

office@052b.com

We use cookies.
More OK