Case study

Aplikacja „Zapachowy ekspert” dla Douglas

Aplikacja webowa oparta na elementach grywalizacji. Klient otrzymuje propozycję perfum, idealnie dopasowaną do swoich preferencji.

Patrycja Świątek

Patrycja Świątek

Marketing Manager
28.10.2016

Udostępnij

Zmysłowe piżmo czy słodkie, owocowe nuty? Dobranie zapachu dla siebie lub kogoś bliskiego zawsze stanowi swego rodzaju wyzwanie! Niestety, bogata oferta nie ułatwia wyboru. Większość z nas pozostaje więc wierna flakonom, które już zna. A może by tak… spróbować czegoś nowego? Szyprowo-kwiatowe perfumy na wieczór albo orzeźwiająca mgiełka na lato?

Dzięki aplikacji, którą stworzyliśmy dla marki Douglas znajdziesz dla siebie idealny zapach!

Idea

Aplikacji webowa powstała z myślą o klientach, którzy poszukują zapachu dla siebie lub bliskich. Aby pomóc im w podjęciu decyzji, stworzyliśmy aplikację, która ograniczy ofertę do pozycji najbardziej zgodnych z ich preferencjami.

 

Rozwiązanie

Przy współpracy z Douglas zaprojektowaliśmy aplikację „Zapachowy ekspert”. Klient na stronie marki https://www.douglas.pl w kilku intuicyjnych krokach określa swoje preferencje, po czym po zaznaczeniu odpowiedzi, na ekranie otrzymuje wyniki wyszukiwania. Może je dodatkowo ograniczyć do zakresu cenowego i rodzaju produktu.

 

Zobacz więcej naszych realizacji dla marki Douglas.

Powrót do postów

Newsletter

Kontakt

Napisz lub zadzwoń do nas
żeby omówić Twój następny projekt

(+48) 533 908 052

office@052b.com

Polityka prywatności

Nasza strona używa ciasteczek.
Czytaj więcej OK